Selasa, 19 April 2011

KEBAKARAN Rumah Penduduk Kampung

lebih kurang jam 5 petang pada kemarin (18/04/2011) sebuah rumah penduduk Kampung Pelet telah mengalami kebakaran.. kebakaran ini memusnahkan 95% bahagian rumah akibat dijilat api.. kemusnahan harta benda dijangka mencecah ribuan ringgit..

berikut ialah gambar-gambar di tempat kejadian

pihak bomba sedang sibuk memadamkan kebakaran yang berlaku

kelihatan rumah yang hanya tinggal bahagian dinding hadapan rumah sahaja akibat dijilat api terlalu pantas dengan bantuan angin
sebanyak 5 hingga 6 jentera bomba diarahkan memadamkan kebakaran termasuklah dari bomba raja uda dan juru

kelihatan orang ramai melihat kebakaran dan wakil JKKKP kampung sedang mendapatkan mangsa atas arahan pihak BOMBA. api juga nyaris membakar rumah yang bersebelahan..

wakil JKKKP Kampung Pelet & Kampung Petani sedang berbincang bagi membantu mangsa kebakaran dan bagi mendapatkan bantuan susulan..

pihak JKKKP Kampung berjaya mendapatkan rumah sementara bagi mangsa untuk tujuan penginapan dan penduduk kampung memberikan sumbangan2 seperti tilam , bantal dan beras.. pihak JKKKP juga sedang merancang untuk menyumbang keperluan seperti periuk nasi , gas dan sebagainya..

sehubungan dengan itu jika terdapat pihak yang ingin membantu mangsa bolehlah menyumbangkan sedikit bantuan bagi meringankan bebanan kepada mangsa melalui JKKKP Kampung Pelet & Kampung Petani

" KATA DIKOTA JANJI DILAKSANA"

sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi JKKKP
terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan